Thursday 8 December 2011

bL0gstrEsTeN5i0n

as salam :)

sewaktu petang dengan angin sepoi-sepoi bahasa...seorang insan telah berjaya menghabis 2 buah novel yang dibelinya dalam masa dua hari..<3

dia mengambil kesempatan ini untuk mendaftar masuk akaun mukabukunya dengan niat untuk melihat notification*x tau ape bmnye* sekaligus melepaskan stres  yang mengganggu mindanya yang dia sendiri  tidak mengetahui dari mana asal usul stresnya itu.

gadis itu menyatakan bahawa stresnya itu datang setelah membaca novel kerana terlalu menghayati jalan cerita tersebut sehinggakan setiap ayat yang ditaip pada skrin komputer untuk diletakkan sebagai status di akaun mukabukunya hampir menyerupai ayat novel.

tambahnya lagi,stresnya itu bertambah apabila kawannya,raden yang tidak berhenti membuat lawak BIJAKnya itu..gadis ini terasa ingin sekali mencekik rakannya itu..tapi apakan daya,hukum allah telah menghalangnya.lelaki itu juga sempat bertanya kepadanya adakah gadis itu dalam keadaan stress?gadis itu mengakuinya..

gadis itu mengambil keputusan untuk membuka blognya bagi mengurangkan stresnya.tiba-tiba...sesuatu yang tidak diduga berlaku.perasaan penuh terkejut menerjah dirinya yang asalnya sangat gembira.saat genting yang dimaksudkan ialah dia melihat pada blognya bahawa pengikutnya telah menjadi kosong.

disebabkan terkejut dengan apa yang berlaku,dia menjenguk semula ke akaun mukabukunya untuk memberitahu rakan baiknya yang bernama Wan noor  athina untuk menceritakan hal tersebut.gadis ini mengeposkan pada dinding rakannya seperti ini 'awk..blog kite..fllowers ilang' .rakannya itu pula meninggalkan komen atas pos yang dititipnya itu.antara komen tersebut.. - x pe..nnti kite fllow awk blek'
gadis ini memberikan cadangan pada rakannya agar melawati blognya juga..kejadian di blog sahabat gadis tersebut juga sama seperti kejadian yang berlaku di blognya sendiri.
                                                                                        -

gadis ini berasa pelik dan menyiasat dengan melawati blog-blog rakannya yang lain..dia berasa aneh kerana di perkara yang sama berlaku pada blog sahabatnya yang lain.dengan perasaan hampa dan kecewa..dia membiarkan segala yang berlaku.HABIS..

#gadis ini ialah empunya blog..-buat dosa aq je kutok org lain nnti
#raden,kan aq ckp aq mmg stress..
#aq mmg tension kn?ayt pon mcm dlm novel.

3 comments:

  1. hilang follower ?

    lama-lama ada la balik ,,

    ReplyDelete
  2. a'ah..tak tau mcm mne bole jdi cm tu..

    ye ke??klau x de??haha..
    blog kwn aq pon sme oh~

    fllower kau ade??

    ReplyDelete
  3. afiqah!! btol ckp kau!!..:)


    da ade blek fllower tu...hehe

    ReplyDelete